Programación Principal

Del 22 de setembre al  17 d’octubre de 2021*. Dc, Dj, Dv, Ds, Dg, 20 hores.

*El día 30 de setembre no hi haurà funció

Espectacle en català

Durada: 60 minuts

comprar entradas

Atenció!
AMB LES TEVES ENTRADES A LA FÈNIX TINDRÀS DESCOMPTE AL TEATRE TANTARANTANA, I VICEVERSA
Pots utilitzar el codi d’entrada que apareix al teu tiquet com a codi promocional per a tindre 3€ de descompte per Te deix, amor, la mar com a penyora, l’espectacle de Les Fugitives que trobaràs al Teatre Tantarantana. 

[wooslider slider_type=”attachments”]

SINOPSI


La dona que va cridar tant que es va buidar sorgeix de la necessitat de desfogar-se, netejar-se i depurar-se. Però alhora és un cant a l’esperança i un homenatge a totes les dones que lluiten per aconseguir el seu somni.

És un còctel de monòlegs on conviuen realitat i ficció. Una peça que mescla les dificultats quotidianes d’una actriu catalana amb la fictícia veu oprimida dels personatges femenins d’Àngel Guimerà.

L’Àgata, la Marta, la Blanca i la Maria Rosa (totes elles interpretades per la mateixa actriu) són les protagonistes d’aquesta història que transmet les pors, les inseguretats i els somnis de tota una generació de dones joves que busquen el seu lloc en aquest món incert que han heretat.

La dona que va cridar tant que es va buidar és un crit rabiós i esperançador dedicat a totes aquelles que no es rendeixen.

 

FITXA ARTÍSTICA


Un espectacle de Maria Ten

Assessorament de direcció: Laia Pujol i Judith Corona

Disseny de vestuari: Laia Pujol

Escenografia: Marc Velasco Soldevila

Disseny d’il·luminació: Ivet Garriga Ràfols

Imatge i disseny gràfic: Ariadna Pujol

Producció: Companyia Les Fugitives

Agraïments: Nur Costa Claret, Mireia Rey, Gina Clotet, Cristina López Palomares, Sala Siconi.

 


 

 

 

Review La dona que va cridar tant que es va buidar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Abrir chat
Et puc ajudar? ¿Te puedo ayudar?
Hola!
Et puc ajudar? ¿Te puedo ayudar?