Del 03 al 25 d’octubre de 2020. Dissabtes i Diumenges, 17:00h
Entrada: entre 5€ i 8€. Els nens i les nenes paguen a partir dels 2 anys.
[wooslider slider_type=”attachments”]
SINOPSI
Us convidem a passar una tarda de sorpreses amb l’espectacle Màgia en Família on els nens es convertiran en mags i els pares en nens, convidant-los a un xou familiar dinàmic, divertit i ple de Màgia d’un altre Planeta
FITXA ARTÍSTICA
Maga Gisell
1r PREMI NACIONAL DE MAGIA D’ESPANYA AL 2017
Destacada artista multidisciplinar, Gisell va formar-se en els diferents estils de la màgia i altres arts escèniques.
Ha realitzat cursos i tallers en països com l’Argentina, Xile, l’Equador, i actualment es troba a Espanya . Ha especialitzat la seva carrera professional en la màgia de prop.
Gisell és reconeguda a nivell internacional pels seus performances en la qual destaca la seva originalitat, teatralitat, versatilitat i emoció. En el 2014, va representar al Perú en el congrés “Màgia Carib” – Veneçuela, on va ser reconeguda per la “Internacional Magicians Society” per la presentació del seu original i commovedor performance “Somnis d’una Maga”. Al febrer del 2015, Gisell va obtenir PREMI FLASOMA a L’Uruguai , en la categoria de Màgia Argumentada, on fusiona la màgia, l’actuació i l’art no verbal (Mim).
Luko Corleone
Artista y CEO de la prestigiosa empresa Magia BCN.
Conegut per desenvolupar una màgia molt especial, fusiona màgia, mentalisme i poesia de creació própia. Ha participat en el canal de TV3 en el programa «Els Matins».
Membre de la Societat Espanyola d’Il·lusionistes., Guanyador de les Olimpiades màgiques i Gran Premi Extraordinari 2018. Mag del FCB en esdeveniments de lliga i especialitzat en esdeveniments privats i corporatius per a empreses. Amb destacades actuacions internacionals als Estats Units, Llatinoamèrica i Àfrica.
Amb el seu espectacle per a adults Luko … pero de Remate!, integra una màgia molt potent amb humor canalla i intel·ligent .
Va fer temporada al Teatre El Rei de la Màgia de Barcelona , i en l’actualitat realitza una gira amb el seu espectacle “Luko Magic holiday” per a públic familiar.
En instagram ens pots trobar com @magiabcn i @magagisell.
test de review carlos marcano