Monodrama // Taller anual de monòleg teatral

El monòleg teatral a través de la recerca, l’escriptura, la interpretació i la posada en escena
Professor: Felipe Cabezas. 
Preu trimestral: 63,00€
Lloc: CC Parc Sandaru
Els dilluns de 18h a 20h, a partir del 3 d’octubre
Inscripcions a partir del 12 de setembre a les 9 del matí.
INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS: AQUÍ

Col·laboren:

Adreçat a intèrprets, estudiants de teatre i persones amb un mínim d’experiència teatral. Seran sessions individuals i col·lectives, on l’objectiu final serà l’execució d’una peça dramàtica de breu durada, tant d’escriptura pròpia com aliena.

Al llarg del taller es desenvoluparan altres objectius complementaris: presència escènica, dicció, creació de personatges, canvis de ritme i energia interpretativa, projecció de la veu, auto-direcció i altres. També treballarem la dramatúrgia del relat, la utilització de l’espai, interpretació amb màscares, fusió d’estils i altres recursos actorals. Tot això amb l’objectiu de mostrar tot el treballat davant del públic.

Felipe Cabezas

Actor, director i professor

Intèrpret, dramaturg, professor i director. També és director artístic de la Sala Fènix, un teatre en el centre de Barcelona. És un especialista en el camp dels monòlegs teatrals emmarcats en el Teatre Visual, on es barregen elements del teatre clàssic i el contemporani. Destaquen els seus treballs “L’Ultima Notte del Capitano”, “Inferno” i “Houdini” i el seu últim treball “El Bufón del Rey Lear”. Amb aquests espectacles Cabezas ha visitat diversos festivals a tot el món, destacant les cites a Londres, Corea del Sud, Alemanya, Luxemburg, Lisboa, Santiago de Xile, Vinya del Mar i Valparaíso (Xile), Buenos Aires, Milà, Torí, Cremona, Macerata (Itàlia) i per descomptat gran part d’Espanya. En 2021 la companya de la Sala Fèinix es programarà al Festival Grec amb su producció MISERIA.

2021_ Tallers de Teatre en Streaming i Radioteatre per a alumnes de Batxillerats Arts escèniques, tallers de màscaras al projecte Europeo DANTHENET.

2019_ Professor de màscara neutra en MIMMOS (Sintra, Portugal)

2015-2017 Professor de MÀSCARA en el COMPLOT ESCÉNICO.

2007-14_Professor de Commedia dell Art a Estudis de Teatre de Berty Tovías.

2010-15_Profesor de Commedia dell’arte i Màscara Neutra al Plato de Cinema.

2008_ Professor de teatre per a joves en risc social a l’Hospitalet.

2009_Profesor de Commedia dell’Arte a l’escola d’Estiu “José Saramago” dirigida per Concha Gómez, a Leganés, Madrid.

Review Monodrama // Taller anual de monòleg teatral.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Abrir chat
Et puc ajudar? ¿Te puedo ayudar?
Hola!
Et puc ajudar? ¿Te puedo ayudar?