Dissabte 30 Abril 2016 / 12:30 hores
Entrada amb consumició: 6 €
- Reservar
Error: No s'ha trobat el formulari de contacte.
[wooslider slider_type=”attachments”]
Stefano Riva Quintet – Italian Swing Project
La meva trajectòria musical és alguna cosa peculiar.
Empezé cantant rock als 16 i al cap d’uns anys vaig acabar estudiant cant líric primer com a baríton i després com a tenor en el Conservatori!
Després d’una fase de transició, vaig decidir dedicar-me a cantar els temes que estava acostumat a escoltar a casa dels meus pares quan era nen: els standards de Frank Sinatra, Tony Bennett, Nat King Cole, Yves Montand, Dean Martin i molts més, convertiendome en un Crooner clàssic.
El projecte que estic desenvolupant ara ve d’una idea que tinc en el cap fa molt temps: proposar clàssics de la musica italiana des dels anys ’40 fins als ’60 en una version swing i smooth jazz.
Molts d’aquests temes ja van néixer com standards en el seu epoca, uns altres han estat reelaborados amb nous arranjaments.
Musica per reviure la Dolce Vita i assaborir el seu gust mediterraneo.
Stefano Riva – Vocals
Jordi Solé – Guitar
Alexander Reichardt – Alto Sax
Alejandro Granados – Double bass
Hilario Rodeiro – Drums
Review Stefano Riva Quintet.