11/12 de novembre.
Preu: 80€ (i t’emportes la màscara que fas!)
El taller s’impartirà a l’espai OKNO, c/Nou de la Rambla, 147
+ INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS: cursos@salafenix.com o 934 413 467
DATA LÍMIT D’INSCRIPCIÓ: 3 DE NOVEMBRE
Nombre màxim d’alumnes 12
En aquest curs de 16 hores, repartides en dues jornades, aprendrem a modelar i endurir el cuir mitjançant el mullat i assecat amb foc, realitzant cada participant la seva pròpia màscara de “Commedia” , fent també un breu recorregut pels arquetips més utilitzats en aquesta disciplina.
El primer dia fabricarem el nostre propi cremador d’alcohol per endurir el cuir, mentre el professor fa una breu demostració de com ell treballa aquest material, per començar, immediatament, a realitzar cada un la seva pròpia màscara, mentre fem un recorregut per les principals característiques físiques i psicològiques de cada un dels personatges de comèdia de l’art.
El segon dia acabarem la feina de modelatge i endurit donant els últims detalls als nostres personatges, tant amb volums com amb pintura i altres elements d’acabat.
Amb una mica de paciència, tornarem a donar vida a un material noble com és el cuir.
Anraro
Anraro, artista plàstic i actor, comença el seu camí en la Commedia dell’Arte amb la companyia Dispara Teatre i, sota la guia inestimable de Javier Tenías, aplica la tècnica d’enduriment de cuir mitjançant calor per a l’elaboració de les màscares de “Commedia”, que després es usarian en aquesta companyia i, per encàrrec, per altres professionals. Alguns anys han passat des d’aquell moment, prop d’una dècada i, després de moltes proves, errors i, gairebé per casualitat, encerts, Anraro ha aconseguit desenvolupar una tècnica que creu val la pena compartir.
Review Taller de construcció de màscares (nova tècnica).