Taller de contes

Programación Familiar

Del 06 de Novembre al 22 de Gener. Divendres, 17:15 hores. Preu: 5€. Places limitades, cal reservar plaça

 

 


Edats recomanades: de 0 a 3 añys
Duració: 45 minuts

Reservar

Error: No s'ha trobat el formulari de contacte.

[wooslider slider_type=”attachments”]


El Taller de Contes, és una aproximació inicial als llibres i contes infantils. Serà un inici per captar la seva atenció, la seva escolta, la mirada cap les paraules i les imatges.
Molts estudis realizats demostren que explicar o llegir una historia en veu alta des de els primers mesos de vida:
Reforça el vincle afectiu pares-fills
Afavoreix l’adquisició de la competència lingüistica
Potencia la capacitat d’observació, atenció i concentració
Estimula la imaginació i la creativitat
Desenvolupa el gust per aprendre
Ajuda a establir una relació constant entre l’infant i el món que l’envolta.
Cada sessió té un tema: relació afectiva, aprenentatge, joc, comunicació…
La idea és que tingueu un coneixement de l’existència de contes/llibres que parlin sobre un tema concret mitjaçant la imatge amb o sense text.
Un espai per compartir, on podeu portar contes i llibres que compreu , que us han regalat o que heu agafat de la biblioteca.
Us esperem a tots per compartir mirades, emocions i contes

FITXA ARTÍSTICA


IMG_1117 Fa temps que una Fada va aparèixer a la meva vida, des de llavors viatgo amb una maleta plena de contes, històries i llegendes.

M’he format en animació a la literatura infantil i juvenil en divers àmbits com la Biblioteca Can Butjosa i la Fundació Germán Sánchez Ruiperez.

Vaig iniciar aquest camí de màgia a una Escola Bressol, realitzo sessions de contacontes a les Biblioteques de Marta Mata de Cornellà de Llobregat, i a la de Singuerlin de Santa Coloma de Gramanet. Porto tres anys col.laborant al Salón del Libro Infantil y Juvenil de Madrid. He dur a terme el projecte “Taller de Contes” a entitats pùbliques com privades.

Vols conèixer a la Fada Lili?

Review Taller de contes.

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Comentaris

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Abrir chat
Et puc ajudar? ¿Te puedo ayudar?
Hola!
Et puc ajudar? ¿Te puedo ayudar?