Del 09 al 18 de març.
Dijous, Divendres, 22h
Dissabtes i Diumenges, 21h. El día Dissabte 10 de març hi ha col·loqui postfunció
Entrada: entre 8€ i 16€
TRAILER
[youtube_sc url=”http://youtu.be/SLFuwtLgvwQ”]
[wooslider slider_type=”attachments”]
SINOPSI
CABARET VICTORIA és un espectacle de cabaret i revista teatral basat en la literatura fantàstica del segle XIX produït per La Sala Fènix sota la direcció teatral de Felipe Cabezas i la direcció musical de Pere Cabaret.
Ens proposen un cabaret amb un accent especial en la màscara, el gest, les ombres i la manipulació d’objectes, amb un ambient sonor i musical a l’estil de la revista i el vodevil.
Allan Poe, Tesla, Baudelaire, Honoré de Balzac, Hoffman, Gogol, Rimbaud, Julio Verne i un univers sencer de icones del segle XIX es donen cita en aquest cabaret musical d’aires SteamPunk, teatral i literari, ric en cançons corals de to desvergonyit i alegre, per donar vida a autòmats, viatges, invents, pors i figures sobrenaturals que fascinaven l’home de llavors, i que segueixen presents en la realitat de ara. Per tant, el teatre es converteix en una gran nau de viatge fantàstic més enllà del món, el centre de la terra o la lluna, per centrar el seu full de ruta en l’ànima humana.
FITXA ARTÍSTICA
Direcció de Felipe Cabezas i Pere Cabaret.
Amb Alba Valldaura, Elena Visus, Iván Gimenez, Felipe Cabezas, Aleyda Puerto i Pere Cabaret.
Amb la participació de Àgata Cabezas.
Música original i execució musical en viu de Pere Cabaret.
Lletra de Gabriel Sicilia i Pere Cabaret.
Fotos de Tiagoliverio Creativo.
Vídeo i Trailer de Mireia Torres.
DIU LA PREMSA:
Homenatge steampunk
Barregen números musicals amb textos de Edgar Allan Poe, Baudelaire, Rimbaud o Julio Verne demostrant un gust exquisit en la selecció d’històries, tant com en el vestuari, els objectes, els elements escenogràfics i la molt aconseguida estètica steampunk.
Jordi Iglesias, TEATRE BARCELONA. link
El Cabaret Victoria, la victoria del teatro alternativo
La función se representa en un ambiente muy íntimo en el que los actores buscan la interacción con el público, que ríe y se hace partícipe de la obra. Ya no hay butacas ni grandes teatros burgueses, los asistentes pueden beber un gin-tonic a la vera de los actores: es la victoria, como así canta el nombre de la obra, del tan de moda teatro alternativo.
Laura Anglès, STREAMPUNK BARCELONA. link
Un fantàstic ‘divertimento’
Per uns dies la Sala Fènix es transforma en una misteriosa nau amb ambient de cabaret decadent i festiu, tripulada per uns personatges d’allò més estranys, amb unes estètica que podria ser sortida de l’imaginari de Tim Burton i un repertori d’habilitats en arts escèniques admirable. Escenes de teatre gestual, de màscares, d’objectes… algunes realment inspirades, lligades entre si amb escenes musicals corals.
Jordi Iglesias, TEATRE BARCELONA. link
Cabaret Victoria.
Un passeig per la literatura fantàstica del segle XIX, amb art, amb gràcia. Un espectacle fresc, intel·ligent i divertit.
Marta Pérez i Sierra, escriptora i poetessa. link
Cabaret Victoria.
Con una puesta en escena humilde pero eficaz, los actores alternan canciones, citas, marionetas, bailes y juegos de máscaras sin nunca dejar de hacernos reír.
Astrid Jacomme, LE COOL. link
Cabaret Victoria en pla B de BTV.
Cabaret Victòria és un espectacle basat en la literatura fantàstica del segle XIX.
Ver reportage. link
Review Cabaret Victoria.