Dissabte 18 Juny 2016 / 12:30 hores
Entrada amb pica pica: 5€
- Reservar
Error: No s'ha trobat el formulari de contacte.
[wooslider slider_type=”attachments”]
Mostra-audició alumnes de veu de Sabina Witt
Convertida ja en tradició, ens tornem a ajuntar amb els alumnes abans de les vacances d’estiu per celebrar, amb una ‘mostra-audició’, que seguim avançant i que tenim moltes ganes de compartir i mostrar-los el treball realitzat fins al moment.
Cada ‘audicón’ és única, autèntica i irrepetible i això es deu també als músics que ens acompanyen. En aquesta ocasió tenim el privilegi de comptar amb Alejandro di Constanzo al piano i Oriol Roca al contrabaix.
Referent al repertori és d’una varietat increïble, els cantants que participen tenen un bon nivell vocal i una qualitat humana infinita.
Per liquidar tenim la sort de coincidir amb l’exposició de l’artista Susana G. López, formidable i imperdible també.
Cantores i Cantoras: Enric, Madeva, Roser, Tristán, Belén, Victoria, Jolanda, Eva, Hugo, Pippa, Joana, Andreu, Albert, Rosmarí i Carla.
Músics companys: Alejandro di Constanzo i Oriol Roca.
Professora: Sabina Witt.
Deixa un comentari